Satsningen kan mycket väl vara början på ett nytt kapitel, med platser som förenar upplevelser, insyn och deltagande.
Trots att framtidens retail varit i fokus länge ser och känns butiker i mångt och mycket som de gjorde för 20 år sedan. Välkommen tillbaka till framtiden.
Stadskärnan återtar positionering. ”Det blir en plats för återhämtning och nöje i stadens centrum”.
Ett nytt destinationshotell markerar förändringen som stadsdelen just nu genomgår.
Retail och unika upplevelser. I slutet av februari öppnar Gibson en ny måstedestination för alla musikälskare.
Netflix planerar att öppna egna destinationer som laddas med retail, upplevelser och food & beverage.
Den bästa centrumupplevelsen i USA hittar man här just nu – det finns tre tunga anledningar till detta.
Med restauranger och barer i en unik renoverad historisk miljö bryter RH ny detaljhandelsmark. Det är också startskottet för varumärkets globala expansion.
Volvo skapar en kreativ hubb för varumärket. Destinationen öppnar sina dörrar med ambitionen att inspirera, underhålla, utmana och utbilda.
Uniqlo har öppnat en ny retail-destination. Den präglas av flera samarbeten som var och ett bidrar till en lokalt präglad upplevelse.