Musteriets premiumsortiment har endast gått att köpa i två fysiska butiker – nu görs de tillgängliga online i en ny webbshop.
Grundidén: låga priser tack vare en ny teknik och ett nytt arbetssätt. Nu öppnar varumärket ytterligare en butik.
Den lokala modehandlaren öppnar ytterligare en butik. Den nya butiken, som riktar sig till ungdomar och dam, är del av en större förändring i centrumet.
Kunderna möts av en experimentell studio. Med färgterapi och lokala samarbeten vill man skapa lust att röra sig mer.
City Gross driver i nuläget 42 butiker från Ystad till Sundsvall. Man har siktet inställt på att öka etableringstakten – här öppnar man till hösten.
Kedjan investerar i större och bättre, sömlösa butiker. Detta efter att en första fas visat sig påverka försäljningen mycket positivt.
Whole Foods Market har öppnat en ny 4 200 kvadratmeter stor butik, mitt i finansdistriktet. Här erbjuder man ett handplockat sortiment med lokal prägel.
Stockmann uppdaterar koncept i köpcentrum – varuhuset blir flaggskepp för den nya satsningens inriktning.
Kedjan köper och säljer kläder och accessoarer i lyxsegmentet. Man växer så det knakar just nu – den senaste butiken har nu öppnat i Brooklyn.
Varumärket har öppnat en pop upp byggd av is vid polcirkeln. Man menar att projektet representerar cirkularitet i sin renaste form.