Inom kort öppnar företaget två pop ups med second hand i premiumsegmentet. Man väljer att göra det i köpcentrummiljö.
Den 13 mars slår Power upp dörrarna till sitt nyrenoverade varuhus i Lund. Man benämner konceptet som framtidens varuhus.
Med ett nytt butikskoncept lyfts den klassiska matmarknaden in i framtiden. Det sker med människor, produkter och gemenskap.
Svenska modevarumärkena The Resort Co och Brown Avenue öppnar en gemensam pop up-butik i sommar.
Svenska fitnessvarumärket Icaniwill etablerar en fysisk butik och inleder ett nytt samarbete.
”Vi ser en stark efterfrågan på våra produkter internationellt och Japan är en viktig och växande marknad för oss”·
Whole Foods Market expanderar internationellt. Det blir den första nya etableringen på denna marknad sedan 2014.
Dagligvarukedjan har öppnat ett nytt kompakt butiksformat. Med en snabb och bekväm upplevelse vill man få kunderna att stanna i närområdet.
Nu lanseras ett helt nytt butikskoncept som tar till vara på överskott. ”Vi vet att behovet är stort bland målgruppen”.