Nelly öppnar ny butik. Flaggskeppet blir en fysisk förlängning av e-handeln – med fokus på upplevelse och närvaro.
Parfym.se markerar 20 år med en strategisk butiksöppning. VD Jonas Häggqvist berättar hur fysisk närvaro ska fördjupa relationen och stärka varumärket.
Parfym.se lanserar nytt butikskoncept med fokus på doft, guidning och kundupplevelse. En strategisk satsning för att stärka varumärket bortom e-handeln. Se bilderna!
New Balance har öppnat sin första butik i Sverige. Etableringen är en del av varumärkets expansion på den europeiska marknaden.
Nu är alla kommersiella ytor fyllda på Marknadsplatsen i Terminal 5 på Arlanda.
Levi Strauss har fördubblat sin e-handel på fem år. Tre strategiska val ligger bakom framgången – här finns lärdomar som fler varumärken kan dra nytta av.
Samsonites etablering ska bidra till att stärka varumärkets närvaro i city samt lyfta fram såväl hållbarhet som service.
Uniqlo lanserar ett nytt koncept som ska fungera som omni-hubb. Detta är en tydligt trend som sträcker sig över kategorigränser.
Aim’n öppnar en ny konceptbutik i Westfield Mall of Scandinavia – en etablering som stärker varumärkets fysiska närvaro i Stockholm.
Motonet öppnar ännu ett nytt varuhus. Läs mer om kedjans expansion och Broman Groups 60-årsjubileum.