Lyko lanserar framtidens butikskoncept

Lyko lanserar framtidens butikskoncept

Lyko tar nästa steg i sin retailresa och lanserar ett blueprint för framtidens skönhetsbutiker. Nu öppnas den första enheten med konceptet.

Topshop tillbaka i London

Topshop tillbaka i London

Topshop är tillbaka i London – för första gången sedan 2020 gör man åter en satsning på fysisk retail.

Oakley öppnar upplevelsehubb

Oakley öppnar upplevelsehubb

Oakley presenterar ett nytt retailformat som kombinerar teknik, design och community. Här blir butiken en helhetsupplevelse.

Butikslabb utforskar framtidens shopping

Butikslabb utforskar framtidens shopping

Butikslabb utforskar framtidens shopping med digital signage och interaktiv teknik. Den lokala staden står bakom satsningen.

Jem & fix öppnar i Hörby

Jem & fix öppnar i Hörby

Jem & fix öppnar i Hörby den 26 augusti. Butiken blir kedjans 76:e i Sverige och den 16:e i Skåne.

Nytt mikroformat för mat på språng

Nytt mikroformat för mat på språng

Kedjan lanserar microbutiker för mat på språng. Det nya konceptet är en satsning på växande kategorin ”food for now”.

Bilmärke öppnar retailinspirerat flaggskepp

Bilmärke öppnar retailinspirerat flaggskepp

Inviger sitt första Brand Center, inspirerat av modevärldens flaggskepp. En satsning på exklusiv retailupplevelse och personlig service.

Nike tar (löp)steget in hos Nordstrom

Nike tar (löp)steget in hos Nordstrom

I en ny pop up hos Nordstrom kombineras produktinnovation och communityevent.

House of Dagmar öppnar flaggskepp

House of Dagmar öppnar flaggskepp

”Vi är otroligt glada över att kunna presentera vårt nya, permanenta hem.”

Snabbt butikskoncept för pendlare

Snabbt butikskoncept för pendlare

Dagligvarukedjan öppnar en ny butik i stadens kollektivtrafiknav. Se lösningarna och butiken i bilder.