Lyko tar nästa steg i sin retailresa och lanserar ett blueprint för framtidens skönhetsbutiker. Nu öppnas den första enheten med konceptet.
Topshop är tillbaka i London – för första gången sedan 2020 gör man åter en satsning på fysisk retail.
Oakley presenterar ett nytt retailformat som kombinerar teknik, design och community. Här blir butiken en helhetsupplevelse.
Butikslabb utforskar framtidens shopping med digital signage och interaktiv teknik. Den lokala staden står bakom satsningen.
Jem & fix öppnar i Hörby den 26 augusti. Butiken blir kedjans 76:e i Sverige och den 16:e i Skåne.
Kedjan lanserar microbutiker för mat på språng. Det nya konceptet är en satsning på växande kategorin ”food for now”.
Inviger sitt första Brand Center, inspirerat av modevärldens flaggskepp. En satsning på exklusiv retailupplevelse och personlig service.
I en ny pop up hos Nordstrom kombineras produktinnovation och communityevent.
”Vi är otroligt glada över att kunna presentera vårt nya, permanenta hem.”
Dagligvarukedjan öppnar en ny butik i stadens kollektivtrafiknav. Se lösningarna och butiken i bilder.