Nyskapande butik mixar häpnadsväckande arkitektur, återbruk, reperationer och personalisering i ett koncept bortom traditionell handel.
Amazon-ägda kedjan Whole Foods Market har öppnat en ny butik. Här erbjuder man upptäckar- och matglädje med en tydlig lokal prägel. Se bilderna!
Under maj öppnar H&M Beauty sitt första fysiska flaggskepp någonsin.
Sedan en tid har Amazon börjat varna sina kunder för varor som ofta returneras.
Nu har Kreatima öppnat i centrala Köpenhamn. Konceptet ingår i Panduro-koncernen och erbjuder ett sortiment av konstnärsprodukter.
Ingka Centres förvärvar ett av Paris största innerstadscentrum. Här ska man skapa en mötesplats med ett mixat och brett utbud.
I dag öppnar Apple en ny flaggskeppsbutik. Förutom produkter erbjuder man även fördjupande seminarier och utbildningar. Se bilderna!
BTS har utvecklats till något av K-popens superstjärnor. Inom kort öppnar pojkbandet en butik i köpcentrumet.
Under våren anordnas en tävling där en vinnare får möjligheten att öppna en pop up-butik i hjärtat av Paris.
Ikea använder drönare för att hålla koll på lagernivåer. ”En win-win för företag, medarbetare och konsument”.