Oakley presenterar ett nytt retailformat som kombinerar teknik, design och community. Här blir butiken en helhetsupplevelse.
Ett nytt hybridkoncept i travel retail kombinerar duty free med gastronomi och lokala inslag. Satsningen visar hur flygplatser nu utvecklar sitt erbjudande.
Butikslabb utforskar framtidens shopping med digital signage och interaktiv teknik. Den lokala staden står bakom satsningen.
Inviger sitt första Brand Center, inspirerat av modevärldens flaggskepp. En satsning på exklusiv retailupplevelse och personlig service.
I en ny pop up hos Nordstrom kombineras produktinnovation och communityevent.
Dagligvarukedjan öppnar en ny butik i stadens kollektivtrafiknav. Se lösningarna och butiken i bilder.
Ikea tar klivet in hos kedjan – med ett nytt butikskoncept som kombinerar teknik och heminredning.
Ett nytt pop up-format testas nu. Med fokus på upplevelse, inspiration och direktkontakt med resenären vill man förnya flygplatsshoppingen.
Modevarumärket öppnar nytt flaggskepp med fokus på lokal design, streetkultur och kreativa samarbeten. Läs mer om hur konceptet knyts till platsen.
RH öppnar en ny destinationsbutik med restaurang, designstudio och en europeiskt inspirerad takpark. En fysisk satsning där inredning möter upplevelse.