När Crocs firade att man funnits i japan i 10 år gjorde man det med ett spektakulärt drönarprojekt. Skovarumärket byggde en pop up-butik som liknade en varuautomat i jätteformat.
I DreamStore erbjuder Webhallen ett sortiment av hemelektronik som gamingtillbehör, skärmar, spel och gadgets med mera.
Det är första gången som modeskaparen väljer att sälja sina plagg i butik.
Butiken kommer att vara öppen under fem månaders tid. Inredningen har en industriell känsla över sig och i lokalen finns såväl råa tegelväggar som vita ytor. Butiken speglar väl det som Line 8 ska stå för – arv, funktionalitet och enkelhet.
Game of Thrones expanderar genom att öppna en restaurang i London.
När besökarna stegar in på biografen möts de just nu av dubbelsängar.
Zappos har öppnat en fysisk butik, självklart är den öppen dygnet runt.
Lidl har belönats för sin PR-kampanj med restaurang Dill.
Media Markt i Luleå tar idén med rullande pop up-butiker vidare.