Sex trender inom digital skyltning

Tekniken bakom lösningarna blir allt mer sofistikerade, mer pålitliga och mycket snabbare.

Marc & Joelles deli-dröm blev verklighet

De bytte det hektiska reklamlivet i London mot en lugnare tillvaro i Surrey.

Bloomingdales blir Zoomingdales på Insta

Bloomingdales skapade kollage av 500 produkter på Instagram.

En modernare julskyltning

"Lägger vi ut en bild på en vara kan den vara slutsåld nästa dag."

Upplyst citykärna i Helsingborg


Sömlös shoppingupplevelse med digitala väggar

Interaktiva digitala väggar och RFID-teknik skapar sömlös shoppingupplevelse.

Ett kuraterat alphem för julen

Inför jul- och nyårshelgerna har Story och Target skapat ett gemensamt "hem för julen".

Harrods lockar in kunden med NFC-teknik

Via NFC-teknik når Harrods ut till förbipasserande konsumenter. Målet är att locka in dem i valfri kanal, den fysiska eller digitala butiken.

Lekfull butiksdesign hos nyöppnade Menatwork

En gorilla och ett pingisbord mitt i butiken, knallgula pinnstolar i provrummen. Holländska Menatwork har öppnat ett flaggskepp med synnerligen lekfull butiksdesign.

Pop up 2.0 – Louis Vuitton skapade tillfällig lägenhet

Varumärket Louis Vuitton har tagit pop up-trenden till nästa nivå och skapat en hel lägenhet, självklart inredd och klar med företagets produkter.