Hon har kartlagt effekten av omnikanal 2019-03-08 Effekten av satsningar på omnikanal varierar beroende på sammanhang och fas i köpprocessen. Det visar en ny doktorsavhandling som också kan fungera som en guide till bättre omnieffekt.Undersökningar Omnichannel Pro #köpprocess #omnikanal #forskning Relaterade artiklarMobilanvändning i butik ökar försäljningenNär kunden använder mobilen i butiken ökar försäljningen markant.Interaktiv inspiration hos WhyredWhyred satsar på inspirerande digital signage i butik.Nu har Zara öppnat sin framtidsbutikZara har nyöppnat sitt flaggskepp, här presenterar man framtidens butik.Den nya tidens konsument kartlagdMillennials och generation Z är den nya tidens tyngsta konsumenter. Skaffa access till mer kunskap! Bli medlem, logga in eller ange värdekod så kan du läsa denna artikel! Välkommen till Handelstrender!
Mobilanvändning i butik ökar försäljningenNär kunden använder mobilen i butiken ökar försäljningen markant.
Nu har Zara öppnat sin framtidsbutikZara har nyöppnat sitt flaggskepp, här presenterar man framtidens butik.