Varuhuschef återvänder till NK Göteborg

Varuhuschef återvänder till NK Göteborg

Dag Agård kommer tillbaka till NK och rollen som varuhuschef i Göteborg.

Lululemon satsar på recommerce

Lululemon satsar på recommerce

Lululemon lanserar två nya initiativ som ska bidra till att minska varumärkets miljöpåverkan.

Kedja sätter prislapp på lojalitetsprogram

Kedja sätter prislapp på lojalitetsprogram

Kedjan testar ett utökat program som kunderna ska betala för. Ambitionen är att skapa tillit och en trygg relation.

Granit öppnar två nya butiker

Granit öppnar två nya butiker

Granit utökar sitt butiksled från 40 till 42 butiker i Sverige, Norge, Finland och Tyskland.

Amazon öppnar fygital salong

Amazon öppnar fygital salong

I detta fygitala koncept mixas en fysisk butiksupplevelse med digital teknik.

Ny teknik bäddar för utökade öppettider

Ny teknik bäddar för utökade öppettider

Butiken utökar sina öppettider –kunderna kan handla även när personal inte är på plats.

”Det krävs två – för hållbart mode”

”Det krävs två – för hållbart mode”

Ny rapport: ”Förändringar kräver engagemang från såväl kunder som modeindustrin”.

Dubbelt upp för Bastard Burgers i Karlstad

Dubbelt upp för Bastard Burgers i Karlstad

På fredag, den 23:e april, är det dags att inviga den andra restaurangen.

PostNord och HSB i samarbete kring paketboxar

PostNord och HSB i samarbete kring paketboxar

Under april placeras 37 paketboxar ut till bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter runt om i staden.

Miljonsuccé för Borås nya digitala fas

Miljonsuccé för Borås nya digitala fas

Borås City lanserade en digital plattform i december 2020. Nu har man gått in i en ny fas.