Så ser handeln ut 2022 2012-10-30 Trender Pro Omnichannel Skaffa access eller "logga in" via huvudmenyn så kan du läsa denna artikel!Lås upp denna artikel med värdekod. Relaterade artiklarSå handlar svenska konsumenterNy statistik visar hur svenskar fördelar sina köp mellan fysisk butik och e-handel.Ny social strategi lyfte engagemangetEn förändrad sociala medier-strategi med nytt fokus gav starkare respons.Generation X kliver fram som köpkraftGeneration X kliver fram som en global köpkraft att räkna med.Män vs kvinnor – så julshoppar viEn ny undersökning kartlägger hur män och kvinnor planerar och genomför sin julshopping.
Så handlar svenska konsumenterNy statistik visar hur svenskar fördelar sina köp mellan fysisk butik och e-handel.
Ny social strategi lyfte engagemangetEn förändrad sociala medier-strategi med nytt fokus gav starkare respons.
Män vs kvinnor – så julshoppar viEn ny undersökning kartlägger hur män och kvinnor planerar och genomför sin julshopping.