Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Gästerna kunde uppleva framträdanden, bli porträtterade, få en bild tagen av en professionell fotograf och delta i ett experimentellt konstprojekt.
Valfrihet och ny teknik ger friktionsfri upplevelse i specialdesignad lösning.
Tiffany & Co har ett klassiskt flaggskepp på Femte avenyn i New York. Butiken genomgår just nu stora förändringar för att stärka upplevelsen.
Twinings flaggskepp från 1706 har nyöppnats med ett uppdaterat koncept. Man har gått från transaktioner till upplevelser.
Inom kort öppnar den interaktiva pop up-utställningen Milajki style factory. Man kallar det för Sveriges första interaktiva upplevelseportal.
Ägarnas känsla för detaljer uppmanar kunderna att inte bara handla – detta är en plats att spendera tid på.
Självbetjäning är en fortsatt trend. Nu har fenomenet dykt upp inom ”glamping”.
Retailtainment – nya projekt utvecklas med en mix av handel och underhållning. Detta spanska projekt är ett utmärkt exempel på detta.
Uppdraget var tydligt; ”Make McDonald's cool again”. När många skriker allt högre har tystnaden fått en central plats i kedjans nya flaggskepp.