Butiken är nominerad till Stora Turismpriset. Den beskrives som en modig aktör som utmanar idén om vad en livsmedelsbutik är och kan vara.
Det är turbulenta tider. Inflation, rusande elpriser och ett samhälle som sakta hittar det nya normala efter pandemin. Här är 12 tunga kundbehov att tillgodose.
Champagnebar i källaren och restaurang på takterassen. Butikskedjan erbjuder lyx och integritet på en helt ny nivå – mitt i New York.
En lokal konstnär har satt tonen i den färgsprakande och nyskapande miljön i lågpriskonceptet. Butik nummer två har nu öppnat.
Snabbare kassalösa upplevelser inom food & beverage. Under sommaren har tech-bolaget öppnat ett kassalöst butikskoncept inne i en restaurang.
Fokus ligger på samtal och inte främst politiska slagord när valet ges plats i köpcentrumet.
För att fira sitt 50-årsjubileum har Nike skapat en upplevelse kring varumärkets förflutna, nutid och framtid.
AMF Fastigheter samarbetar med konstnären Siri Carlén i centrala Stockholm.
Varumärket Hoka har skapat en AR-upplevelse där man tar målgruppen till världens tuffaste trail-lopp i franska Alperna.
Förpackningar och annat avfall är en praktisk utmaning för konsumenten. Köpcentrumet vill underlätta med en uppdaterad (digital) återvinningsstation.