Sex faser påverkar konsumentens köpbeteende 2020-03-20 Konsumentbeteende Detaljhandel Pro #corona #covid19 Skaffa access eller logga in som medlem så kan du läsa denna artikel! Relaterade artiklarDirect-to-consumer agerar snabbtMånga av de sensate årens mest hajpade varumärken är direct-to-consumer.Så förändras kundbeteendet efter pandeminUtbrottet av det nya coronaviruset leder till nya beteenden i konsumentledet.Största ägaren stänger samtliga köpcentrumSimon Property Group är USA:s största ägare av köpcentrum.Fyra av tio begränsar besök i köpcentrumOm coronaviruset skulle spridas i stor omfattning vore det riktigt dåliga nyheter för köpcentrumen.
Direct-to-consumer agerar snabbtMånga av de sensate årens mest hajpade varumärken är direct-to-consumer.
Så förändras kundbeteendet efter pandeminUtbrottet av det nya coronaviruset leder till nya beteenden i konsumentledet.
Fyra av tio begränsar besök i köpcentrumOm coronaviruset skulle spridas i stor omfattning vore det riktigt dåliga nyheter för köpcentrumen.