Showroom med fokus på cirkulär ekonomi

Showroom med fokus på cirkulär ekonomi

Under temat ”Cirkulär ekonomi på riktigt” vill man skapa en plats för möten och samarbeten kring hållbar utveckling.

FaceGym i industriromantisk miljö

FaceGym i industriromantisk miljö

Här aktiveras ansiktets bortglömda muskler. Butikskonceptet hålls samman av en, fysisk, röd tråd.

En arkitektritad fygital butiksupplevelse

En arkitektritad fygital butiksupplevelse

Arkitektritad butik förstärker varumärkets strategi för omnikanal. ”Den fysiska butiken har alltid varit viktig för oss”.

M&M’S omfamnar  det lokala i nytt koncept

M&M’S omfamnar det lokala i nytt koncept

M&M'S, har öppnat en butik fylld med godis, presentartiklar och kärlek till de lokala omgivningarna.

Efter 80 år – nu flyttar Malmstenbutiken

Efter 80 år – nu flyttar Malmstenbutiken

Butiken har funnits på samma plats sedan 1940 då Carl Malmsten själv slog upp dörrarna. I sommar flyttar Malmstenbutiken.

Butiken är ”världens största billboard”

Butiken är ”världens största billboard”

Hundratusentals passerar detta nya spektakulära showroom dagligen. Man kallar butiken för världens största billboard.

Kedja öppnar den nya tidens modebutik

Kedja öppnar den nya tidens modebutik

Kunden möts av lösningar för sömlös omnikanal samt av ny teknik som gör upplevelsen enklare och säkrare.

Reitan uppgraderar två servicekoncept

Reitan uppgraderar två servicekoncept

Reitan Convenience Sverige lanserar nya butikskoncept för två av sina varumärken. Se dem i bilder här.

Hållbarhet i virtuellt GreenHouse

Hållbarhet i virtuellt GreenHouse

Zalandos satsning presenteras i en virtuell miljö där varumärken, influerare och produkter mixas.

Lindex i samarbete med von Brömssen

Lindex i samarbete med von Brömssen

Tillsammans har Emma von Brömssen och Lindex skapat en unik kollektion med nattplagg.