Bolist-kedjan har tagit fram ett nytt butikskoncept. Dessutom har man putsat på sin payoff.
Designtorget öppnar en ny fysisk butik där man erbjuder ett kuraterat sortiment som speglar vad varumärket står för.
Öppnar butik då man är övertygad om att kunna erbjuda det som krävs – en stark köpupplevelse.
En ny rapport kartlägger vilka faktorer som är mest avgörande vid ett köpbeslut. Här är det svenskarna menar är allra viktigast.
En ny undersökning visar att det finns stora möjligheter för varumärkesbygge inom frukt och grönt.
”Om ett par år kommer Kappahls affärsstöd ligga i absolut framkant i vår bransch”, säger VD Elisabeth Peregi.
Häxans butikskoncept är ett eget litet universum, ett bohemiskt crazy cat lady-hem. Det är också ett koncept som ligger rätt i tiden.
Hundratusentals passerar detta nya spektakulära showroom dagligen. Man kallar butiken för världens största billboard.
Varumärket avslutar samarbetet med flera etablerade kedjor. ”Rör sig snabbt för att stärka varumärket.”
Forskare kartlägger svenskarnas attityder gentemot Amazon. Resultatet tyder på en signifikant förändring.