Café och restaurang lyfter stadskärnorna 2018-09-26 Utvecklingen inom svenska stadskärnor har kartlagts. Falköping toppar listan över de som ökar sina omsättningar mest. Café- och restaurang är största drivkraften bakom ökningarna i svenska städer. Cityhandel Undersökningar Konsumentbeteende #stadskärnor #cityklimatet Relaterade artiklarDen nya tidens Food & Beverage är agilFood & Beverage ökar, men kundens förväntningar förändras.”Local is the new black”Nu lyfts styrkan i den lokala stadskärnan fram i en landsomfattande kampanj.Örnsköldsvik Årets Purple Flag-stad 2019Örnsköldsvik har utsetts till Årets Purple Flag-stad.Strukturomvandling i svenska stadskärnorKonsumenterna väljer att lägga mer pengar på hotell och upplevelser – och mindre på bland annat kläder. Skaffa access till mer kunskap! Bli medlem, logga in eller ange värdekod så kan du läsa denna artikel! Välkommen till Handelstrender!
Strukturomvandling i svenska stadskärnorKonsumenterna väljer att lägga mer pengar på hotell och upplevelser – och mindre på bland annat kläder.