Ulrika är NetOnNets nya marknadschef

 

Ulrika Sohtell har över 20 års erfarenhet från reklambranschen och kommer närmast från Momentum Reklambyrå, där hon var kundansvarig för bland annat SCA.

Hennes bakgrund har gett henne en bred erfarenhet för att skapa och underhålla kundrelationer, bygga varumärken, kommunikationsarbete. Detsamma gäller byggande av sociala mediestrukturer och digital närvaro.

Lockas av det oprövade

– Jag har en brinnande passion för affärsutveckling och strategisk varumärkesförädling. Jag triggas av att ta mig an unika möjligheter. Jag lockas till det oprövade, det lite utmanande och räds inte att ta det där extra steget, säger Ulrika Sohtell.

– NetOnNet har precis avslutat en omfattande transformeringsresa där SIBA omvandlats till NetOnNet. En resa som innebar en expansion av arton nya NetOnNet Lagershoppar på mindre än sex månader. Ulrika har många fina egenskaper och hennes gedigna bakgrund och omfattande kompetens lämpar sig perfekt för den resan NetOnNet nu har framför sig, säger Susanne Ehnbåge, vd NetOnNet AB.