Ikea rullar ut ett nytt sätta att registrera sina varor via kedjans mobilapp.
En ny studie visar att svenska konsumenter är tveksamma till att dela med sig av data via appar.
Shein har utvecklats till en digital moderaket. En av de största anledningarna är det användargenererade materialet.
I en ny studie konstaterar man att det är hög tid att gå från reaktiva strategier till ett proaktivt agerande.
Under oktober förra året lanserade Lidl sin kundklubb i Sverige. Nu adderas ett bonussystem.
Den svenska kedjan är först i världen med ett helt automatiserat betalsystem för tankning.
Butiken utökar sina öppettider –kunderna kan handla även när personal inte är på plats.
Monki släpper en ny app som ska stärka varumärkets position i målgruppen – och öka interaktionen.
Nu lanserar kedjan en lösning för beställningar och upphämtning via mobilen. Detta ska öka säkerheten och minska friktionen.
McDonald's Sverige lanserar en ny tjänst som gör det möjligt för gäster att beställa och betala genom kedjans app.