I samband med Stockholm Pride 2017 lanserar Wella ”Take pride in your hair”. Som en del i kampanjen öppnar man en liten salong på trottoaren till en av Stockholms mest gångtrafikerade gator.
Kosmetikmärket öppnar en drive-thru fylld med skönhetsartiklar på vägen till Glastonbury-festivalen. Självklart har den döpts till GlastonBrow.
Genom en omfattande satsning på wellness i butiken höjs nu upplevelsen till nya nivåer. Ett rullande pop up-schema med klasser blandas här med handplockade produkter och tjänster.
Inför semestern öppnar en ny pop up-butik på Arlanda. Inriktningen är exklusivt mode för stranden, och bakom butiken står ett varumärke som tar upp kampen mot jättarna.
För att lyfta fram sitt breda matutbud lanserar köpcentrumet nu tillfälliga smakprovhytter Här kan kunderna njuta av smakportioner av bland annat quesadillas och minibakelser.
Efter sommaren öppnar Ikea en pop-up för kök i Mood-kvarteret i centrala Stockholm. Butiken ska fungera som showroom och alla köp sker online. Lärdomarna tar man med sig till nya etableringar
Vi har tidigare berättat om varumärket Axel Arigato och dess minimalistiska butik i London. Nu öppnar man en pop up i Bibliotekstan i Stockholm.
Butikerna signalerar äventyr och upptäckarglädje. Ett modulsystem gör detta ramverk för pop up-butiker extremt flexibelt. Inspirationen är hämtad från svunna tiders exklusiva resekoffertar.
Varumärket öppnar inför trädgårdssäsongen en tillfällig butik med hög servicenivå. Det centrala läget i köpcentrumet är ett sätt för varumärket att bli mer synligt i målgruppen villaägare