Konsumenterna använder AI inför Black Friday och julhandeln. En ny global studie visar hur tekniken förändrar köpresan.
Ett nytt API lanseras som kopplar butiken till AI-teknik. Med detta kan helt nya processer byggas, baserade på realtidsinsikter.
Skönhetsindustrin är i snabb förändring. Tillväxten är stark, nya beteenden växer fram och digitalisering formar framtidens marknad.
Från inspiration till köp. En ny funktion gör det möjligt att genomföra köp utan att lämna ChatGPT. Så här fungerar det.
Konkurrensen i butiksgången har med andra ord aldrig varit tuffare. Behoven att rannsaka sina egna konkurrensfördelar aldrig större.
AI-tjänster har snabbt seglat upp som en ny källa till trafik. Så resonerar detaljhandelns tyngsta aktörer.
Ska du åka till London? Missa då inte dessa stadsdelar, här hittar du inspiration, energi och variation.
Lågpris vinner mark i Europa Nya siffror visar att formatet lockar gammal som ung – men förväntningarna skiljer sig mellan ålderskategorierna.
När Generation Z reser blir det tydligt: en helt ny logik styr beslut och beteende. Mönster som inte bara påverkar resandet, utan också pekar ut riktningen för framtidens detaljhandel.
Andelen nordiska B2B-företag som använder AI i sin digitala försäljning har stigit kraftigt.