
MQ Marqet har rekryterat Carl-Fredrik Liljeström som ny Head of Digital and Supply Chain. Det är en del av företagets satsning på att stärka både digitala och logistiska processer, med ambitionen att förbättra kundupplevelsen och effektivisera interna flöden.
Med gedigen erfarenhet av strategiska transformationsprojekt inom både supply chain och digitalisering, tillträder Carl-Fredrik rollen efter uppdrag på CDON och Kicks.
Han har även arbetat som rådgivare och ledare med fokus på förändringsarbete och affärsutveckling under många år.
– Jag ser fram emot att bidra med min erfarenhet från både digitalisering och logistik för att stödja MQ i denna spännande utvecklingsfas. Målet är att tillsammans med teamet stärka både kundupplevelsen och interna processer, säger Carl-Fredrik Liljeström.
Carl-Fredrik Liljeström kommer att ingå i MQ Marqets ledningsgrupp, där hans kompetens inom digitalisering och supply chain enligt företaget blir en central del av det fortsatta utvecklingsarbetet.
Källa och foto: MQ Marqet på LinkedIn.