Checkout 2019-04-03 Skaffa access eller ”logga in” via huvudmenyn så kan du läsa denna artikel!Lås upp denna artikel med värdekod. Relaterade artiklarVår minst kända stjärna”Sedan dess har konceptet växt till runt 20 enheter, med flertalet nya planerade.Omvärldskollen – 4 december 2025Flaggskepp, AI-drivna butiker och nya destinationer tar form.Så presterar svensk modehandel digitaltSvensk modehandel har en stark digital grund men behöver mer personaliserade kundupplevelser.Tre rekommendationerVi ska prata måsteläsning och i veckans produktion finns några solklara rekommendationer. Det handlar om hypermarkets, ai och hur vi svenskar handlar.
Vår minst kända stjärna”Sedan dess har konceptet växt till runt 20 enheter, med flertalet nya planerade.
Så presterar svensk modehandel digitaltSvensk modehandel har en stark digital grund men behöver mer personaliserade kundupplevelser.
Tre rekommendationerVi ska prata måsteläsning och i veckans produktion finns några solklara rekommendationer. Det handlar om hypermarkets, ai och hur vi svenskar handlar.