Egen klädlinje ska ge Grandpa full kontroll 2019-10-04 Hållbarhet Nyheter Detaljhandel Grandpa #modevarumärken #emv Skaffa access eller logga in som medlem så kan du läsa denna artikel! Relaterade artiklar”Framtidens kedja är lyhörd och snabb”Peder Söderlind har i sin nya bok kartlagt hur man skapar en vinnande detaljhandelskedja.Cellbes vill lyfta självkänslanE-handlaren ett av få exempel på företag som man anser representerar en stor bredd av svenska befolkningen i sin kommunikation.Odd Molly streamar matmingel med TinaOdd Molly tar nu efter ett flertal Live Video Shopping-event ett nytt grepp om formatet.Tyskland nästa för Sellpys second handSellpy har blivit en ledande digital plattform för cirkulärt mode.
”Framtidens kedja är lyhörd och snabb”Peder Söderlind har i sin nya bok kartlagt hur man skapar en vinnande detaljhandelskedja.
Cellbes vill lyfta självkänslanE-handlaren ett av få exempel på företag som man anser representerar en stor bredd av svenska befolkningen i sin kommunikation.
Odd Molly streamar matmingel med TinaOdd Molly tar nu efter ett flertal Live Video Shopping-event ett nytt grepp om formatet.
Tyskland nästa för Sellpys second handSellpy har blivit en ledande digital plattform för cirkulärt mode.