Egna organisationen hinder för omnichannel

Egna organisationen hinder för omnichannel


Shoppingsafari – ny trend inom resor

Shoppingsafari – ny trend inom resor


Sju insikter – så tänker omnishopparen

Sju insikter – så tänker omnishopparen

Åtta av tio köpbeslut påverkas av digitala enheter av något slag. Det visar en undersökning som kartlagt hur omnishopparen tänker.

Montblanc i samarbete med BMW


10 trender som formar framtidens retail

10 trender som formar framtidens retail


Så handlar millennials-mammor mat

Så handlar millennials-mammor mat

Millennials-mammor handlar och packar långt mycket nyttigare till sina barn än vad de egna mammorna gjorde. Åtminstone om man frågar dem själva. Det visar en undersökning.

Ny app identifierar varan visuellt

Ny app identifierar varan visuellt

Modekedjan Neiman Marcus vill hjälpa sina kunder att hitta rätt produkt, även om de inte kan beskriva med ord vad de letar efter. En ny app tar hjälp av mobilens kamera för att identifiera produkten.

Pop ups tar marknadsandelar


”Apple Watch kommer förändra hur vi handlar”


Fyra tunga virtuella trender i butik

Fyra tunga virtuella trender i butik

Virtuella trender. Det har pratats mycket om kampen mellan online och offline. Diskussionen borde handla om hur man bäst kombinerar de två världarna.