I mitten av 90-talet gjorde en dator inträde i miljontals hem och förändrade vardagen. Nu ställs den ut på museum.
Ansiktsigenkänning ska minska butiksbrott, test av smarta kundvagnar och japanskt designkoncept öppnar pop up. Här är internationella nyheter i kortformat.
Nordstan i Göteborg lanserar en ny varumärkeskampanj. Köpcentrumets besökare spelar en viktig roll i satsningen.
"Just Do It" blir "Why Do It". Nike möter en ny generation idrottare med budskap som anpassats efter nya förutsättningar.
Kedjan har lanserat en AI-driven kampanj som snabbt fick stor spridning i sociala medier.
Kedjan gör det möjligt att fånga ögonblicket i restaurangens drive-thru. Så här går det till.
Varumärket tagit sig an ett uppdrag; att få tillbaka glädjen till poolen. Man gör det med en undervattensautomat.
Under våren har köpcentrumet drivit kampanjen No Waste. ”Vi har ett viktigt uppdrag från vår ägare”.
Med sitt nya globala koncept Underwear for life vill man skildra livet med alla sina svängningar.
Köpcentrumet har i år lämnat över skapandet av julkampanjen till barns fantasi och AI-teknik. Här är resultatet.