Skönhetsindustrin är i snabb förändring. Tillväxten är stark, nya beteenden växer fram och digitalisering formar framtidens marknad.
NordicFeel öppnar sin första fysiska butik. Från och med nu är detta varumärkets hjärta. Så här skapades den.
Skincity’s erbjudande lyfts in i Kicks fysiska och digitala ekosystem.
Med en rebellisk attityd och passion för mångfald driver det kvinnoledda företaget förändring inom skönhetsvärlden.
Ett DNA-test möjliggör personaliserade produktrekommendationer.
Butiken blir den första av sitt slag i Sverige med ett helt nytt butikskoncept som underlättar och förbättrar shoppingupplevelsen.
Hållbara insikter. En studie har undersökt hur livscykelanalys kan användas inom detaljhandeln. Detta i syfte att minska klimatpåverkan.
”Både makeup och hudvård är växande segment”, säger marknadschef Anna Martinsson.
Varumärket öppnar en noggrant kuraterad pop up-butik i det lyxiga boutiquehotellet.
Här aktiveras ansiktets bortglömda muskler. Butikskonceptet hålls samman av en, fysisk, röd tråd.