Zalando inkluderar fysiska butiker

Zalando inkluderar fysiska butiker


Den moderne omnikanalkunden kartlagd

Den moderne omnikanalkunden kartlagd

De teknikdrivna konsumenterna leder utvecklingen framåt och tar kontroll med sina smartphones. Och för första gången någonsin görs fler köp online än i fysiska butiker. Det visar en färsk undersökning som kartlägger den moderna omnikanalkunden.

Åtta snackisar i den disruptiva handeln

Åtta snackisar i den disruptiva handeln

Aldrig har innovation och nytänkande varit så hett i detaljhandeln – men att genomföra förändringarna är inte alltid så lätt. Här är de åtta ämnesområden det pratas mest om i den disruptiva handeln just nu.

Så ska världens största kedja digitaliseras

Så ska världens största kedja digitaliseras


Det uppkopplade köpcentrumet

Det uppkopplade köpcentrumet


”Varför bara begränsa sig till internet?”

”Varför bara begränsa sig till internet?”

"Varför bara begränsa sig till internet?” E-startup öppnar butik med kundlounge.

Så gör du succé i framtidens detaljhandel

Så gör du succé i framtidens detaljhandel

Bekvämlighet, pris, valmöjligheter och upplevelser är avgörande faktorer i framtidens detaljhandel. Men begreppen innebär inte längre vad de brukade göra, den uppkopplade konsumenten har gett dem helt nya innebörder. Det visar en ny studie.

Så går Eleven från e-handel till omnikanal

Så går Eleven från e-handel till omnikanal


NetonNet lanserar Swish

NetonNet lanserar Swish

Från i dag lanserar NetOnNet lanserar Swish som betalsätt för köp som görs på NetOnNet.se.

Audio Video satsar på omnikanal

Audio Video satsar på omnikanal

Med över 100 butiker runt om i landet är Audio Video en av Sveriges största aktörer inom hemelektronik. Audio Video väljer nu Jetshop Commerce för sin omnikanalsatsning.