Världsbäst på försäljning till företag

Världsbäst på försäljning till företag

Den här butiken är bäst i (Jysk)världen på att nå ut till företagare.

Närmare kunderna med fysisk butik

Närmare kunderna med fysisk butik

E-handelsföretaget Jollyroom har öppnat fysisk butik i Stockholm. ”En chans att komma närmare kunden”.

Interflora lanserar nytt affärsområde

Interflora lanserar nytt affärsområde

Nu utökar företaget sin e-handel med satsningen Gröna Flora – ett helt nytt koncept.

Bikester närmare kunden med nytt nätverk

Bikester närmare kunden med nytt nätverk

Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.

Bastard Burger rekryterar och expanderar

Bastard Burger rekryterar och expanderar

Som en fortsatt del i Bastard Burgers tillväxtstrategi rekryteras en Project Manager och Head of Sales.

”Contactless dining” i köpcentrumet

”Contactless dining” i köpcentrumet

Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.

Ny dark store öppnad i Brooklyn

Ny dark store öppnad i Brooklyn

Med det nya konceptet vill man möta den allt större efterfrågan på e-dagligvaror med leverans.

Dags att skapa den nya butiksupplevelsen

Dags att skapa den nya butiksupplevelsen

Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.

Skansenbutiken satsar på återbruk

Skansenbutiken satsar på återbruk

Skansenbutiken presenterar en ny samtida kollektion tillverkad av textilier och spillbitar från verksamhetens förråd.

Vårdcentral öppnar i Gallerian

Vårdcentral öppnar i Gallerian

Etableringen en del av en bredare ambition att kunna erbjuda mer tillgänglig vård, både digitalt och fysiskt.