Nytt koncept för orientaliska dagligvaror

Nytt koncept för orientaliska dagligvaror

Under våren öppnar ett nytt koncept inom dagligvaror. ”Det här är något vi inte har sett i Sverige förut”.

Sova motiverar sina val i nytt koncept

Sova motiverar sina val i nytt koncept

Lanserar ett nytt butikskoncept där man tydligt motiverar sina val för kunden.

”En ny standard för tematiserad retail”

”En ny standard för tematiserad retail”

I sommar öppnar ett officiellt flaggskepp med fokus på Harry Potter. Se bilderna från butiken här.

Ny teknik bäddar för utökade öppettider

Ny teknik bäddar för utökade öppettider

Butiken utökar sina öppettider –kunderna kan handla även när personal inte är på plats.

Sportkedja öppnar framtidens butik

Sportkedja öppnar framtidens butik

Med löparbanor, klätterväggar och simulatorer vill man inspirera sina kunder.

Foodoras dark stores del av större trend

Foodoras dark stores del av större trend

Som marknadsplats med ultrasnabba leveranser utmanar man traditionell handel.

Butiken är ”världens största billboard”

Butiken är ”världens största billboard”

Hundratusentals passerar detta nya spektakulära showroom dagligen. Man kallar butiken för världens största billboard.

Digital självbetjäning i gårdsbutiken

Digital självbetjäning i gårdsbutiken

Strax utanför Norrköping ligger en lantlig handelsträdgård med gårdsbutik. Nu drivs den obemannat via digital självbetjäning.

Utmanar med ultrasnabb leverans

Utmanar med ultrasnabb leverans

Ambitionen är att omdefiniera handeln. Leverans sker inom 10 minuter.

VVS tidiga med obemannade butiker

VVS tidiga med obemannade butiker

Betjänar branschverksamma i området med produkter och sortimentet.