”Det är ett samtal om vad skönhet kan vara och den typen av möten är ovärderliga”. Se bilderna från butiken.
H&M har öppnat ett nytt flaggskepp i Los Angeles, med uppgraderad interiör, teknikstöd och en tydlig lokal prägel vid invigningen.
Lyko tar nästa steg i sin retailresa och lanserar ett blueprint för framtidens skönhetsbutiker. Nu öppnas den första enheten med konceptet.
Oakley presenterar ett nytt retailformat som kombinerar teknik, design och community. Här blir butiken en helhetsupplevelse.
Ett nytt hybridkoncept i travel retail kombinerar duty free med gastronomi och lokala inslag. Satsningen visar hur flygplatser nu utvecklar sitt erbjudande.
Butikslabb utforskar framtidens shopping med digital signage och interaktiv teknik. Den lokala staden står bakom satsningen.
Inviger sitt första Brand Center, inspirerat av modevärldens flaggskepp. En satsning på exklusiv retailupplevelse och personlig service.
I en ny pop up hos Nordstrom kombineras produktinnovation och communityevent.
Dagligvarukedjan öppnar en ny butik i stadens kollektivtrafiknav. Se lösningarna och butiken i bilder.
Ikea tar klivet in hos kedjan – med ett nytt butikskoncept som kombinerar teknik och heminredning.