Från Göteborg till Sundsvall, från Bibliotekstan till Västermalmsgallerian. Den gångna veckan har bjudit på satsningar inom bland annat mode, mat och livsstil.
Det franska modehuset Dior öppnar under 2026 en konceptbutik i Stockholm.
Varumärket Caia Cosmetics öppnar under våren sin första fristående flaggskeppsbutik.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Mr Cake öppnar andra enheten i Göteborg och City Gross lanserar nytt format. Vi har sammanställt veckans etableringsnyheter.
Nu verkar det äntligen lossna inom detaljhandel och Food & Beverage. Vi har sammanställt aktuella och kommande etableringar.
H&M återvänder till klassisk adress, Coop öppnar restaurang och Indiska rivstartar året. Det är några av inslagen i veckans nyheter om etableringar.
Två svenska varumärken till shoppingdistrikt, ett samarbete för längre produktlivslängd och flytt av apotek. Det är några av veckans nyheter om etableringar.
Modevarumärket – som är mest kända för sina jeans – öppnar under hösten 2023 sin första konceptbutik i Sverige.
Det svenska träningsvarumärket Aim’n öppnar en tillfällig butik i Stockholm. Företaget ser det som ett viktigt steg i den övergripande missionen.