Nya hyresgäster och koncept som ska bidra till att särskilja Väla från andra handelsplatser i regionen.
Butiken är 3 700 kvadratmeter stor och sträcker sig över två våningsplan.
Siktar på att ha Stockholms största ekologiska och lokalproducerade sortiment.
Självbetjäning är en fortsatt trend. Nu har fenomenet dykt upp inom ”glamping”.
”Våra kunder har efterfrågat mer närproducerat och hållbart i vårt sortiment – och närmare och grönare än så här blir det inte”.
Clas Ohlsons har öppnat en ny butik i Sirkus Shopping vid Leangen i Trondheim, ett område med stark befolkningsutveckling.
I butiken lanseras den nya kollektionen Make Room For Love, ”med allt man behöver för höstens hemmamys”.
Skechers har öppnat ett nytt flaggskepp på klassiska Rue de Rivoli i Paris. ”Förväntar oss att denna butik blir en viktig showpiece”.
Fitnessvarumärket ICANIWILL öppnar en fysisk pop up i köpcentrumet Westfield Mall of Scandinavia.
Varumärket har öppnat en butik i hjärtat av Moskva. Satsningen är ett nytt forum för dialog mellan konsument och varumärke.