Ut med det gamla, in med det nya (och bergvärmen). Citycon använder sig av geotermisk energi i sitt första mixed usage-projekt någonsin.
Just nu bjuds allmänheten på gratis kvalitetskaffe i en inspirerande miljö när Nespresso öppnar dörrarna till sitt första svenska pop-up café.
Onlinebaserade Skincity har öppnat sin första fysiska butik någonsin, en pop-up i Westfield Mall of Scandinavia.
Online-to-offline, ett utökat testande och en stadsbild i förändring. Rikard Lundberg, VD på Popup Agency, delar med sig av de tyngsta pop up-trenderna.
Sonos ser detta som ett nytt sätt att möta sina konsumenter. Butiken erbjuder fler leveransalternativ och ytan är flexibel för att lätt kunna förändras efter behov.
Varumärket har burits av bland annat kronprinsessan Victoria och världsartisten Madonna. I dag öppnar Maxjenny! en ny pop up-butik.
Wall of Art är en e-handelsplattformen för oupptäckta konstnärer och kreatörer. Nu satsar företaget på fysiskt och tillfälligt konstgalleri i köpcentrumet.
Den är tillverkad i återvunnen plast och glider omkring vid platser där det är gott om turister och semestrande stockholmare – Glasskajaken är här.
Glossier har stått för en av de senaste årens mest uppmärksammade butiksöppningar. Nu öppnar man ännu en fysisk butik.
Plantagen och Saluhallen gör Kungstorget mitt i centrala Göteborg till en tillfällig park. Här vill man sprida inspiration och kunskap i ett levande event.