Som första dagligvarukedja tog Lild steget in i TikToks försäljningsplattform. Produkterna tog slut efter 20 minuter.
”Vi ser en stark efterfrågan på våra produkter internationellt och Japan är en viktig och växande marknad för oss”·
Whole Foods Market expanderar internationellt. Det blir den första nya etableringen på denna marknad sedan 2014.
MediaMarktSaturn konverterar försäljningsytor. Med Space-as-a-service förvandlar man ytor i butikerna till nya upplevelser.
Nike och Skims har skapat ett nytt varumärke tillsammans. Ambitionen är skaka om branschen med nya innovativa produkter.
Dagligvarukedjan har öppnat ett nytt kompakt butiksformat. Med en snabb och bekväm upplevelse vill man få kunderna att stanna i närområdet.
Amazon erbjuder ett handplockat sortiment samt digitalt laddade tjänster och expertråd.
DRM-LND öppnade sin första butik i oktober 2023. Nu tar varumärket det första internationella steget utanför Norden.
Skovarumärket Skechers har öppnat sin första butik med en nydesignad aktivitetsinriktad upplevelse.
I en av sina största satsningar ska Sephora uppdatera sitt butiksbestånd. Bakom satsningen finns en övergripande ambition.