Nordstan får en ny livsmedelsbutik i två plan. Butiken placeras nära Västlänkens uppgång och ska möta ett ökande flöde av besökare.
Kedjan testar AI som stöd för medarbetare i butik. Tekniken ger snabba svar och visar hur AI kan förenkla vardagen bakom disken.
Nu är alla kommersiella ytor fyllda på Marknadsplatsen i Terminal 5 på Arlanda.
Samsonites etablering ska bidra till att stärka varumärkets närvaro i city samt lyfta fram såväl hållbarhet som service.
Uniqlo lanserar ett nytt koncept som ska fungera som omni-hubb. Detta är en tydligt trend som sträcker sig över kategorigränser.
Aim’n öppnar en ny konceptbutik i Westfield Mall of Scandinavia – en etablering som stärker varumärkets fysiska närvaro i Stockholm.
Höganäs Kakel formar framtidens kundupplevelse i butik. Man gör det med en kombination av fysisk produkt och digital signage.
Motonet öppnar ännu ett nytt varuhus. Läs mer om kedjans expansion och Broman Groups 60-årsjubileum.
Som ett led i sitt hållbarhetsarbete har varumärket sedan start erbjudit lagning av plagg. Nu gör man det direkt i butik.
Kedjan Urban Outfitters lanserar ett nytt koncept. Det bygger på att det krävs mer än bara produkter för att lyckas nå den nya konsumenten.