Här blir det premiär för Newbie i Göteborg

Här blir det premiär för Newbie i Göteborg

Den 21 september 2017 öppnar KappAhl sin första Newbie Store i Göteborg. Butiken är den åttonde i raden i Sverige.

Västerhavsvecka i Nordstan

Västerhavsvecka i Nordstan

Västerhavsveckan växer. Nu deltar ett 100-tal arrangörer från Koster till Kullaberg med aktiviteter för alla åldrar. Köpcentrumet Nordstan finns bland de medverkande.

Köpcentrumet ny arena för Volkswagen

Köpcentrumet ny arena för Volkswagen

Via en innovativ digital vägg lockar man in kunderna på en upptäcktsfärd i varumärkets värld. Följ med in i Volkswagens nya butikskoncept – skapat för köpcentrum. 

Svalkande för hundar på Bromma Blocks

Svalkande för hundar på Bromma Blocks

Bromma Blocks erbjuder hundägare att parkera sin bil i svalt garage eller ta med hunden in i gallerian. Detta för att under varma sommardagar undvika att hunden far illa av värmen.

Bröd & Salt öppnar butik i Cityterminalen

Bröd & Salt öppnar butik i Cityterminalen

Den första augusti öppnar hantverksbageriet Bröd & Salt sin tionde butik. Denna gång i Cityterminalen I Stockholm.

Köpcentrumet erbjuder egen sandstrand

Köpcentrumet erbjuder egen sandstrand

Köpcentrumet ligger i en ständigt myllrande världsstad. Inte em miljö man normalt sett associerar med sol, stränder och bad. Men det är precis vad man möts av just nu.

Kidsbrandstore öppnar i Nacka Forum

Kidsbrandstore öppnar i Nacka Forum

Den första augusti öppnar Kidsbrandstore sin tredje fysiska butik. Att man som e-handlare med mode för ungdomar öppnar ytterligare en butik i Stockholmsområdet är ingen slump.

Cervera öppnar i Citykompaniet

Cervera öppnar i Citykompaniet


Feetfirst öppnar flaggskepp i Femman

Feetfirst öppnar flaggskepp i Femman

I augusti slår portarna upp till Feetfirst i Femman i Göteborg. Det är den första storstadsetableringen för konceptet.

Ny Stockholmssymbol placeras i Gallerian

Ny Stockholmssymbol placeras i Gallerian

Den väger 1,3 ton och placeras mitt i Gallerian i Stockholm city. Den nya symbolen ska bidra till att positionera köpcentrumet som en naturlig utgångspunkt för turister.