
Lululemon öppnar upplevelsekoncept
Det amerikanska varumärket Lululemon öppnar sin näst största butik. Man gör det med sitt mest upplevelseinriktade koncept hittills.
Det amerikanska varumärket Lululemon öppnar sin näst största butik. Man gör det med sitt mest upplevelseinriktade koncept hittills.
En framtidsbutik har öppnat i köpcentrumet. Här ska såväl teknik som innehåll uppdateras löpande för att skapa varierade kundupplevelser – och insikter.
Nu byggs en isrink utanför själva köpcentrumet. Isen blir 1 200 kvadratmeter stor och rinken är öppen 8–27 december.
Magasinet kan beskrivas som en amerikansk variant av Råd & Rön. Nu inleder man ett samarbete med Amazon för att eliminera gissningar inom shopping.
Tesla Motors öppnar sin första officiella biluthyrning någonsin. Man väljer att göra det i ett välbesökt köpcentrum för att kunna nå så många konsumenter som möjligt.
Det har redan firats i flera månader, men det är den 11 augusti den stora dagen infaller. Då fyller Mall of America 25 år – så här firar ett av världens mest kända köpcentrum.