I en ny pop up hos Nordstrom kombineras produktinnovation och communityevent.
Dagligvarukedjan öppnar en ny butik i stadens kollektivtrafiknav. Se lösningarna och butiken i bilder.
Ikea tar klivet in hos kedjan – med ett nytt butikskoncept som kombinerar teknik och heminredning.
Ett nytt pop up-format testas nu. Med fokus på upplevelse, inspiration och direktkontakt med resenären vill man förnya flygplatsshoppingen.
Modevarumärket öppnar nytt flaggskepp med fokus på lokal design, streetkultur och kreativa samarbeten. Läs mer om hur konceptet knyts till platsen.
RH öppnar en ny destinationsbutik med restaurang, designstudio och en europeiskt inspirerad takpark. En fysisk satsning där inredning möter upplevelse.
Parfym.se markerar 20 år med en strategisk butiksöppning. VD Jonas Häggqvist berättar hur fysisk närvaro ska fördjupa relationen och stärka varumärket.
Parfym.se lanserar nytt butikskoncept med fokus på doft, guidning och kundupplevelse. En strategisk satsning för att stärka varumärket bortom e-handeln. Se bilderna!
Preem lanserar en vägstation som skiljer sig rejält från det traditionella formatet. Ett nytt koncept tar form, med ambitionen att förändra hur vi tänker kring service längs vägen.
New Balance har öppnat sin första butik i Sverige. Etableringen är en del av varumärkets expansion på den europeiska marknaden.