I en kommentar i texten växer nyheten plötsligt och blir något större; en kategoriöverskridande trend.
För alla intresserade av retail och den nya tidens handelsplatser är det läge för en studieresa hit.
Att lyfta fram människan som ska använda all teknik som det surras om just nu känns mycket sympatiskt. Och klokt.
De mest framåtdrivande detaljhandelsföretagen fortsätter att vara innovativa. Detta är vad som krävs för att bli en vinnare.
Morgondagens köpcentrum utvecklas hand i hand med detaljhandeln. Det är en plats som allt mer liknar en stadsmiljö.
Framtidens detaljhandel finns i Rheinland-Pfalz i Tyskland. Närmare bestämt inne i en tågstation i Koblenz.
Morgondagens konsument vill handla i fysiska butiker – om upplevelsen innehåller dessa tre ingredienser.
Framtidens butik som social mötesplats. H&M integrerar det digitala erbjudandet med en fysisk shoppingupplevelse.
Den smarta fysiska butiken kommer bli ännu viktigare i framtiden. Det menar Ica i en ny rapport – så här ska det gå till.
Ambitionen är att skapa framtidens mest hållbara kiosk. Konceptet är nu uppdaterat – och har öppnat på ny plats.