
Cdon vill växa via handlarna
I stället för att sälja egna produkter siktar man nu att utveckla marknadsplatsen i en ny riktning.
I stället för att sälja egna produkter siktar man nu att utveckla marknadsplatsen i en ny riktning.
Marknadsplatsen Cdon och Innerstaden Göteborg lanserar en lösning som ska stötta försäljningen i fysiska butiker.
”Det kommer ge oss helt nya insikter kring korsförsäljning att arbeta vidare med”.
När kundflöden förändras behövs snabba lösningar. I Malmö kommer hjälp från ett stort onlineföretag som räcker ut en hand till lokala butiksägare.
Nu kan du julhandla från CDON, Bokus, inkClub och från över 500 andra nätbutiker och samtidigt stödja en idrottsförening. Detta görs möjligt via Sponsorhuset.se.
Analytiker menar nu att varumärken med fysiska butiker har en stor konkurrensfördel i kampen om onlinekunderna. Det är butiksnätet som är nyckeln till den framtida framgången.
Prisjakts användare har fått säga sitt och har nu utsett den bästa nätbutik.