Personalisering ändrar Levi’s affärsmodell 2019-05-15 Hållbarhet Mode Kundupplevelser Levi's #Hållbarhet #Jeans #produktutveckling Skaffa access eller logga in som medlem så kan du läsa denna artikel! Relaterade artiklar15 trender i den nya digitala handelnHär är 15 trender som definierar morgondagens digitala upplevelser – och som för e-handeln och den fysiska handeln närmare varandra.Utökat samarbete tar Levi's in i hemmetLevi Strauss & Co utökar sitt befintliga samarbete med kedjan och lanserar hundratalet nya produkter för hemmet.Så vill kunden ha framtidens retailKonsumenten vill se en digitaliserad butik och fler automatiserade och obemannade koncept.Natur och mode möts i prisat flaggskeppDet missionsdrivna konceptet är skapat med syfte att lyfta fram varumärkets hållbarhetsarbete.
15 trender i den nya digitala handelnHär är 15 trender som definierar morgondagens digitala upplevelser – och som för e-handeln och den fysiska handeln närmare varandra.
Utökat samarbete tar Levi's in i hemmetLevi Strauss & Co utökar sitt befintliga samarbete med kedjan och lanserar hundratalet nya produkter för hemmet.
Så vill kunden ha framtidens retailKonsumenten vill se en digitaliserad butik och fler automatiserade och obemannade koncept.
Natur och mode möts i prisat flaggskeppDet missionsdrivna konceptet är skapat med syfte att lyfta fram varumärkets hållbarhetsarbete.