”Vi måste ändra hur vi gör affärer” 2020-08-18 Pro Internationellt Produktutveckling Selfridges #framtidensdetaljhandel #Hållbarhet #återbruk Skaffa access eller logga in som medlem så kan du läsa denna artikel! Relaterade artiklarFem kundtyper i post corona retailFem kundsegment växer nu fram när konsumenten ändrar sitt beteende.Coronakrisens dolda retailtrenderCOVID-19 påverkar konsumentens värderingar.Så förändras kundbeteendet efter pandeminUtbrottet av det nya coronaviruset leder till nya beteenden i konsumentledet.Coop deklarerar hållbarhet på alla livsmedelTusentals produkter ska förses med information om hur de påverkar miljö och samhälle.
Fem kundtyper i post corona retailFem kundsegment växer nu fram när konsumenten ändrar sitt beteende.
Så förändras kundbeteendet efter pandeminUtbrottet av det nya coronaviruset leder till nya beteenden i konsumentledet.
Coop deklarerar hållbarhet på alla livsmedelTusentals produkter ska förses med information om hur de påverkar miljö och samhälle.