”Vi hjälper dig – med vad som helst” 2020-04-06 Kundvård E-handel Kundupplevelser Zappos #corona #service #covid19 Skaffa access eller logga in som medlem så kan du läsa denna artikel! Relaterade artiklarFem coronafrågor att diskutera i butikUtbrottet av coronaviruset har fått konsekvenser även inom de vardagliga rutinerna inom retail.Så vill konsumenten att du kommunicerarKonsumenter vill att varumärken kommunicerar – även om man verkar i en kategori som inte verkar så relevant i dessa coronatider.Apples butiksteam sköter supporten hemifrånNär Apple tillfälligt har stängt butiker på grund av coronaviruset rycker medarbetare i stället in för teknisk support hemifrån.Direct-to-consumer agerar snabbtMånga av de sensate årens mest hajpade varumärken är direct-to-consumer.
Fem coronafrågor att diskutera i butikUtbrottet av coronaviruset har fått konsekvenser även inom de vardagliga rutinerna inom retail.
Så vill konsumenten att du kommunicerarKonsumenter vill att varumärken kommunicerar – även om man verkar i en kategori som inte verkar så relevant i dessa coronatider.
Apples butiksteam sköter supporten hemifrånNär Apple tillfälligt har stängt butiker på grund av coronaviruset rycker medarbetare i stället in för teknisk support hemifrån.
Direct-to-consumer agerar snabbtMånga av de sensate årens mest hajpade varumärken är direct-to-consumer.