Levis nya kampanj vill locka till köp direkt i filmen

 

I Levis nya kampanj vill man driva trafik direkt till e-butiken med hjälp av en interaktiv film. Innehållet handlar om mer eller mindre kända profilers förhållande till varumärkets produkter. Kampanjen som  har döpts till Live in Levi’s Project och är i praktiken en plattform online som utforskar och visar hur folk bär sina Levis-jeans. I de … (läs mer)




Klara driver riskfylld butik i upp- och nedvänd lägenhet

Klara driver riskfylld butik i upp- och nedvänd lägenhet

 

WARSZAWA. Klara Kowtun driver en omtalad butik i centrala Warszawa. Snacket går om varumärkets Risks casualinriktade mode. Men också för att butiken är en lägenhet. En upp- och nedvänd sådan.  I centrala Warszawa, på gatan Szpitalna, ligger några kvarter som byggdes under 1920-talet – och som överlevde andra världskrigets bombningar. I området finns en hel … (läs mer)