Startup vill göra barn till aktiva hjältar 2019-01-14 Skokedjan har köpt in sig i en startup vars mission är att aktivera barn via lek. Tillsammans ska man nu lyfta varumärket och göra det till en game changer.Detaljhandel Nyheter Varumärken Foot Locker #sportskor #Startups #barnkläder Relaterade artiklarNya upplevelser i Decathlons konceptbutikSportkedjan Decathlon har öppnat ett nytt butikskoncept.Linda Palmgren till Stadiums styrelseI oktober tillträder Linda Palmgren som styrelseledamot i Stadium Groups styrelse.En miljon sneakers från havetAdidas sålde en miljon skor gjorda av återvunnen plast.Här är Nikes nya strategi för retailFörsäljningen via de egna digitala kanalerna ska tredubblas. Skaffa access till mer kunskap! Bli medlem, logga in eller ange värdekod så kan du läsa denna artikel! Välkommen till Handelstrender!
Linda Palmgren till Stadiums styrelseI oktober tillträder Linda Palmgren som styrelseledamot i Stadium Groups styrelse.