Sephora lanserar botbaserade tjänster 2016-11-03 Sephora fortsätter att positionera sig som en innovativ aktör som vill närvara i den mobila konsumentens vardag. Nu lanserar man två nya automatiserade tjänster för mobilen.E-handel Pro M-handel Sephora Skaffa access eller logga in som medlem så kan du läsa denna artikel! Relaterade artiklarTio konsumenttrender som präglar 2021Pandemins effekter präglar året som kommer – här är tio konsumenttrender att hålla koll på.Så vill kunden ha framtidens retailKonsumenten vill se en digitaliserad butik och fler automatiserade och obemannade koncept.Detta driver den nya pandemikonsumentenSnabbare, säkrare och enklare köpupplevelse.Hemleveranser via smart IoT-boxMed en smart box i anslutning till kundens bostad vill Walmart skapa en mer friktionsfri hemleverans av dagligvaror.
Tio konsumenttrender som präglar 2021Pandemins effekter präglar året som kommer – här är tio konsumenttrender att hålla koll på.
Så vill kunden ha framtidens retailKonsumenten vill se en digitaliserad butik och fler automatiserade och obemannade koncept.
Hemleveranser via smart IoT-boxMed en smart box i anslutning till kundens bostad vill Walmart skapa en mer friktionsfri hemleverans av dagligvaror.