Två världar förenas i nytt flaggskepp 2018-01-12 Det är två vitt skilda världar – men båda har en enastående förmåga att tilltala våra sinnen. Franska varumärket L'Occitane och Pierre Hermé öppnar flaggskepp tillsammans i miljöer som inte liknar någonting annat.Visual Merchandising Cityhandel Nya butiker Pierre Hermé L'Occitane #Flaggskepp #konditorier #Paris Relaterade artiklarAdidas nya fygitala flaggskeppFygitalt koncept.Less is more i Harvey Nichols nya konceptYtan har laverats samtidigt om sortimentet har utökats mer än någonsin.Second hand tar plats i flaggskeppNu tar Scorett ytterligare ett steg för att förena hållbarhet med mode i sin nya flaggskeppsbutik.Nya varumärken till Zsar OutletSvenska Lexington öppnar i den finska outleten Zsar. Skaffa access till mer kunskap! Bli medlem, logga in eller ange värdekod så kan du läsa denna artikel! Välkommen till Handelstrender!
Less is more i Harvey Nichols nya konceptYtan har laverats samtidigt om sortimentet har utökats mer än någonsin.
Second hand tar plats i flaggskeppNu tar Scorett ytterligare ett steg för att förena hållbarhet med mode i sin nya flaggskeppsbutik.