Så ser handeln ut 2022 2012-10-30 Omnichannel Trender Pro Skaffa access eller "logga in" via huvudmenyn så kan du läsa denna artikel!Lås upp denna artikel med värdekod. Relaterade artiklarNy social strategi lyfte engagemangetEn förändrad sociala medier-strategi med nytt fokus gav starkare respons.Generation X kliver fram som köpkraftGeneration X kliver fram som en global köpkraft att räkna med.Män vs kvinnor – så julshoppar viEn ny undersökning kartlägger hur män och kvinnor planerar och genomför sin julshopping.Så ser årets fygitala julhandel utEn ny undersökning tyder på att det blir en fygital jul med mixade kanaler.
Ny social strategi lyfte engagemangetEn förändrad sociala medier-strategi med nytt fokus gav starkare respons.
Män vs kvinnor – så julshoppar viEn ny undersökning kartlägger hur män och kvinnor planerar och genomför sin julshopping.
Så ser årets fygitala julhandel utEn ny undersökning tyder på att det blir en fygital jul med mixade kanaler.