Jula lanserar ny kundportal

 

Nu utvecklar Jula sina lojalitetsprogram ytterligare.

Jula utvecklar sitt lojalitetsprogram. Det sker genom lansering av en helt ny portal som heter JulaClub Plus. Nyheten finns i de många erbjudanden som JulaClub:s medlemmar nu får tillgång till.

– Vi tror väldigt mycket på detta. Här finns en tydlig vinn-vinn-situation. Vi blir mer attraktiva i och med ett utvecklat erbjudande till kund, och våra kunder får fantastiska nya möjligheter, säger Kari Koivisto, VD på Jula Sverige.

Handlar om kundfokus

Den nya portalen, JulaClub Plus, kommer att erbjuda förmåner gällande resor, produkter och upplevelser.

– För oss handlar det om kundfokus. Vi tar nu ännu ett steg i vår strävan att alltid ge det absolut bästa till våra klubb-medlemmar, säger Kari Koivisto.

Nya erbjudanden adderas

Flera nya erbjudanden kommer att adderas varje månad.

– Vår målsättning är att kunna ge våra kunder branschens bästa erbjudanden och förmåner. I vissa stycken gör vi det redan idag, men vi vill alltid bli lite bättre, säger Martin Poldahl, Julas Loyalty Manager.

Vill underlätta i vardagen

JulaClub Plus har skapats i samarbete mellan Jula och AddBenefits.

– Vi vill finnas hos våra kunder inte bara när de ska handla. Vi jobbar även hårt för att finnas med och kunna underlätta i vardagen. Detta unika samarbete, till förmån för våra klubb-medlemmar, ger oss den möjligheten, säger Martin Poldahl.